آقای Ú¯Ù„ÛŒ رافخایی تنها افتخار امسال ملوان !

آقای گلی رافخایی تنها افتخار امسال ملوان !




 

 


آقای گلی رافخایی تنها افتخار امسال ملوان !


تاریخ : جمعه ،
27 اردیبهشت 1392

تيم فوتبال ملوان بندر انزلي در پايان دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر در حالي با هدايت محمد احمدزاده به رتبه سيزدهم دست يافت که آقاي گل شدن سيد جلال رافخايي تنها اتفاق خوشايند اين تيم بود.

تيم فوتبال ملوان نيز حوادث و اتفاق‌هاي سخت و مهمي را پشت سرگذاشت تا بتواند با وجود تمام مشکلات مالي که دارد در ليگ برتر بماند و دل هواداران خود را شاد کند.

تيم فوتبال ملوان بندر انزلي در پايان دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر در جايگاه سيزدهم جدول رده‌بندي اين مسابقات ايستاد.

ملواني‌ها در 34 بازي خود در اين دوره از رقابت‌هاي ليگ برتر با 9 برد، 13 تساوي، 12 باخت، 34 گل زده و 39 گل خورده و در نهايت با 40 امتياز در رده سيزدهم جدول قرار گرفتند.

ملوان در نخستين بازي خود در اين فصل در کرج با يک گل تيم تازه ليگ برتري شده گهر درود را شکست داد تا فصل دوازدهم را با برد آغاز کند اما در آخرين ديدار اين فصل در خانه با يک گل مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شد و اين فصل را با يک شکست به پايان رساند.

ملوان در اين فصل دو سرمربي مختلف را روي نيمکت هدايت خود ديد، آنها ابتدا مسابقات را با سرمربيگري فرهاد پورغلامي آغاز کردند اما در پايان هفته دهم وي از سمت خود استعفا کرد تا از بازي يازدهم به بعد سکان هدايت ملوان به محمد احمدزاده سپرده شود.

*کارنامه فرهاد پورغلامي از 10 بازي کسب 13 امتياز در ملوان بود

فرهاد پورغلامي در 10 هفته حضورش روي نيمکت هدايت ملوان، سه برد، چهار تساوي و سه باخت را براي اين تيم به ثبت رساند تا ميانگين 1.3 امتياز در هر بازي براي اين سرمربي حاصل شود.

برد سه بر يک ملوان در مقابل صبا در قم را مي‌توان بهترين نتيجه پورغلامي و ملوان ذکر کرد و در کنار آن باخت‌هاي خانگي در برابر نفت تهران با نتيجه سه بر يک و در مقابل سپاهان اصفهان با نتيجه دو بر صفر نيز جزو تلخ‌ترين شکست‌هاي ملوان به همراه پورغلامي بود.

پس از بازي ملوان و سپاهان، فرهاد پورغلامي شخصاً و به يکباره عطاي کار در ملوان را به لقايش بخشيد و از سمت خود استعفا کرد تا در آستانه بازي ملوان با مس کرمان محمد احمدزاده به جاي وي به عنوان سرمربي ملوان معرفي شود.

*محمد احمدزاده، 24 بازي و کسب 27 امتياز در ملوان

محمد احمدزاده از هفته يازدهم و بازي مقابل مس در کرمان روي نيمکت داغ سرمربيگري ملوان نشست و در همان نخستين بازي حضورش ملوان در کرمان با نتيجه دو بر يک به بردي شيرين در مقابل ميزبان خود دست يافت و البته پس از آن نيز سه برد متوالي ديگر براي سپيدپوشان بندر رقم خورد تا طرفدارانش در انزلي نسبت به کسب سهميه آسيايي توسط ملوان اميدوار شوند.

در پايان نيم فصل نخست ملوان در مکان چهارم جدول رده‌بندي قرار گرفت اما با آغاز نيم فصل دوم ورق براي ملوان برگشت و اين تيم با کسب نتايج ضعيف و تنها يک پيروزي در جدول رده‌بندي و به رده سيزدهم نزول کرد.

ملوانان در 24 بازي خود با احمدزاده در مجموع به 6 برد، 9 تساوي، 9 شکست و 27 امتياز دست يافتند تا معدل 1.1 امتيازي در هر بازي در کارنامه محمد احمدزاده به ثبت برسد.

برد سه بر يک در مقابل داماش در دربي سنتي گيلان که تنها برد نيم فصل دوم ملوانان بود شيرين‌ترين برد ملوان با احمدزاده بود و کنار آن برد يک بر صفر در برابر راه‌آهن در تهران را مي‌توان از ديگر نتايج خوب ملوان ذکر کرد.

شکست تلخ در برابر پيکان در تهران که حکم کشيده شدن ترمز چهار برد متوالي ملوانان را داشت و در کنار آن باخت‌هاي نيم فصل دوم و به ويژه باخت خانگي در برابر ذوب آهن اصفهان را مي‌توان از جمله بدترين نتايج ملوان با هدايت احمدزاده بر شمرد.

*آقاي گل شدن رافخايي تنها اتفاق خوشايند ملوان در ليگ برتر

سيد جلال رافخايي امسال در ترکيب ملوان با به ثمر رساندن 19 گل به عنوان بهترين گلزن اين فصل ليگ برتر شناخته شد و آقاي گل اين مسابقات را از آن خود کرد.

آقاي گلي رافخايي را مي‌توان خوشايندترين و مهم‌ترين اتفاق اين فصل ملوان ذکر کرد.

بازي کردن و درخشش سعيد عزت‌الهي در ترکيب ملوان با تنها 17 سال سن را نيز مي‌توان يکي ديگر از رويداد قابل ذکر سپيدپوشان بندر در اين فصل برشمرد.



کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل